موجودی: موجود

بلندیهای بادگیر (عاشقانه های کلاسیک 2)

نویسنده: امیلی برونته
انتشارات: نشر افق شناسه: KB09185

125,000 تومان

کتاب بلندیهای بادگیر اولین بار در سال 1847 یک سال قبل از مرگ نا به هنگام نویسنده اش منتشر شد . منتقدان واکنش های متفاوتی نسبت به آن نشان دادند. گروهی تحت تاثیر زیبایی اثر و موضوع داستان قرار گرفتند و قصه پردازی ظریف و مرموز نویسنده از فضای خلنگ زار را ستودند . اما بعضی ها از موضوع داستان و شیوه ی روایت آن خوششان نیامد و از این که امیلی برونته درباره ی شخصیت های کتابش اظهار نظر نمیکرد دلخور شدند. بیشتر بخوانید»

توضیحات

کتاب بلندیهای بادگیر اولین بار در سال 1847 یک سال قبل از مرگ نا به هنگام نویسنده اش منتشر شد . منتقدان واکنش های متفاوتی نسبت به آن نشان دادند. گروهی تحت تاثیر زیبایی اثر و موضوع داستان قرار گرفتند و قصه پردازی ظریف و مرموز نویسنده از فضای خلنگ زار را ستودند . اما بعضی ها از موضوع داستان و شیوه ی روایت آن خوششان نیامد و از این که امیلی برونته درباره ی شخصیت های کتابش اظهار نظر نمیکرد دلخور شدند.

بلندی های بادگیر ویژگی های گونه های ادبی مختلف را دارد اما نمی توان آن را در گروهی خاص جا داد. گرچه این کتاب یک تراژدی رمانتیک ، داستان اشباح، اثر برجسته ی خانوادگی یا حتی خیال پردازانه نیست، اما شبیه تمام آنهاست. جذابیت فوق العاده اثر هم به خاطر همین ویژگی غیر معمول است. در واقع قضاوت درباره ی آن مشکل است و هر خواننده میتواند نظر خاصی بدهد و کتاب را به شیوه ی خودش تفسیر کند.

براساس یک نظرسنجی از خوانندگان ادبیات، رمان بلندی های بادگیر در میان 20 اثر کلاسیک عاشقانه بر صدر نشست.

براساس رمان کلاسیک بلندی های بادگیر اثر امیلی برونته تاکنون نمایش های موزیکال، تئاتر، اپرا و فیلم های بسیاری ساخته شده است و کارگردانان آمریکایی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و ژاپنی هر یک برداشت خود را از این اثر به شیوه ای خاص بیان کرده اند.

مشخصات محصول

وزن 300 گرم
ابعاد 17.5 × 12.5 × 2 cm
تعداد صفحات

208 صفحه

شابک

9789643698508

نویسنده کتاب

مترجم

نشر

گروه سنی

قطع کتاب

جیبی

نوع جلد

گالینگور(سخت)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بلندیهای بادگیر (عاشقانه های کلاسیک 2)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.