موجودی: موجود

هری پاتر و جام آتش – جلد دوم

نویسنده: جی. کی. رولینگ
انتشارات: کتابسرای تندیس شناسه: KB09183

243,000 تومان

در کتاب “کتاب هری پاتر و جام آتش – جلد دوم” داستان به چهارمین سال تحصیل هری پاتر و دوستانش در هاگوارتز می پردازد که در آن مسابقه جام آتش برگزار می‌شود. مسابقه‌ای خونین و مرگبار بین شاگردان چند مدرسه مختلف جادوگری. چه كسانی در این مسابقه شركت خواهند كرد؟… چه كسی برنده مسابقه است؟… و در این سال چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ بیشتر بخوانید»

توضیحات

در کتاب “کتاب هری پاتر و جام آتش – جلد دوم” داستان به چهارمین سال تحصیل هری پاتر و دوستانش در هاگوارتز می پردازد که در آن مسابقه جام آتش برگزار می‌شود. مسابقه‌ای خونین و مرگبار بین شاگردان چند مدرسه مختلف جادوگری. چه كسانی در این مسابقه شركت خواهند كرد؟… چه كسی برنده مسابقه است؟… و در این سال چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟

بخشی از کتاب:
اهالی دهکده لیتل هنگلتون هنوز ان جا را به نام خانه ریدل می شناختند اما از زمان سکونت خانواده ریدل در انجا سالها می گذشت . خانه ی ریدل بالای تپه ای مشرف به دهکده بود . بعضی از پنجره های آن تخته کوب شده و قسمتهایی از سفالهایی شیروانی آن افتاده بود . سقه های پیچک از هر سو روی نمای ساختمان گسترده بود . خانه ریدل روزگاری قصر زیبا و با شکوهی بود و تا شعاع چندین کیلومتری خانه ای با آن شکوه و عظمت به چشم نمیخورد در حالی که اکنون خانه ای نمور ، ویران و متروک بود.

مشخصات محصول

وزن 475 گرم
ابعاد 21 × 14 × 2 cm
تعداد صفحات

840 صفحه

شابک

9789645757067

نویسنده کتاب

مترجم

نشر

گروه سنی

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هری پاتر و جام آتش – جلد دوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.