موجودی: موجود

قصه هایی برای دختران

نویسنده: درک هال
انتشارات: انتشارات قدیانی شناسه: KB09191

78,000 تومان

کتاب قصه هایی برای دختران کتابی داستانی با تصاویر متعدد در قطع رحلی برای نوجوانان درباره ی محبوب ترین افسانه های پریان و مشهورترین داستان های جهان است. کتابی داستانی و ماجرایی برای کودکان و نوجوانانی است که داستان های محبوب و مشهور جهان را دوست دارند. این کتاب مملو از داستان های تخیلی و پریان است. بیشتر بخوانید»

توضیحات

کتاب قصه هایی برای دختران کتابی داستانی با تصاویر متعدد در قطع رحلی برای نوجوانان درباره ی محبوب ترین افسانه های پریان و مشهورترین داستان های جهان است. کتابی داستانی و ماجرایی برای کودکان و نوجوانانی است که داستان های محبوب و مشهور جهان را دوست دارند. این کتاب مملو از داستان های تخیلی و پریان است. در واقع پیکره اصلی این مجموعه داستان ها را عنصر فرا واقعیت و افسانه پریان تشکیل می دهد. این مجموعه شامل 25 داستان است که با خرید آن در واقع صاحب 25 قصه ی کهن شده اید. داستان شاهزاده ی قورباغه، افسانه سفید برفی، راپانزل و آینه آرزوها تنها چند مورد از ماجراهای شیرین این کتاب است. این اثر در زمره محتوایی تخیلی، داستان کوتاه و افسانه ای است.

کتاب قصه هایی برای دختران کتابی داستانی با تصاویر متعدد در قطع رحلی برای نوجوانان درباره ی محبوب ترین افسانه های پریان و مشهورترین داستان های جهان است. این اثر برای گروه سنی 9 تا 15 سال مناسب است. اگر فرزند شما عاشق کتاب های تخیلی و و افسانه هاست این مجموعه انتخاب بسیار مناسبی برای او خواهد بود. در این مجموعه تلاش شده است ترجمه ای روان و شیرین با تصویرگری جذاب ارائه شود. از این مجموعه، کتاب قصه هایی برای پسران نیز منتشر شده است.

مشخصات محصول

وزن 197 گرم
ابعاد 29.7 × 21 × 1 cm
تعداد صفحات

164 صفحه

شابک

9789645362322

نویسنده کتاب

مترجم

نشر

گروه سنی

,

قطع کتاب

رحلی

نوع جلد

گالینگور(سخت)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قصه هایی برای دختران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.