موجودی: موجود

قصه هایی برای پسران

نویسنده: درک هال
انتشارات: انتشارات قدیانی شناسه: KB09193

78,000 تومان

کتاب قصه هایی برای پسران کتابی جذاب و خواندنی با بیش از 20 داستان محبوب جهان برای نوجوانان نگارش یافته است. کتابی با تصاویر متعدد و رنگی در قطع رحلی و جلد سخت می باشد. این اثر در کتاب نامه رشد آموزش و پرورش نیز معرفی شده است. کتابی داستانی متشکل از بهترین و محبوب ترین داستان های افسانه ای می باشد. مجموعه ای از مشهور ترین افسانه های جهان در این کتاب گنجانده شده است. بیشتر بخوانید»

توضیحات

کتاب قصه هایی برای پسران کتابی جذاب و خواندنی با بیش از 20 داستان محبوب جهان برای نوجوانان نگارش یافته است. کتابی با تصاویر متعدد و رنگی در قطع رحلی و جلد سخت می باشد. این اثر در کتاب نامه رشد آموزش و پرورش نیز معرفی شده است. کتابی داستانی متشکل از بهترین و محبوب ترین داستان های افسانه ای می باشد. مجموعه ای از مشهور ترین افسانه های جهان در این کتاب گنجانده شده است. افسانه جک و لوبیای سحرآمیز، افسانه پیتر و اژدها، داستان پسری که آرزوهای زیادی داشت و غولی که کوچک شد تنها چند ماجرا از این مجموعه داستانی جذاب و دوست داشتنی است. در واقع شما با خرید یک کتاب صاحب بیست و پنج کتاب داستان زیبا و رنگی می شوید. این کتاب در زمره محتواهای داستان پریان و داستان کوتاه است.

کتاب قصه هایی برای پسران کتابی داستانی با تصاویر متعدد در قطع رحلی برای نوجوانان درباره ی محبوب ترین افسانه های پریان و مشهورترین داستان های جهان است. این اثر برای گروه سنی 9 تا 15 سال مناسب است. اگر فرزند شما عاشق کتاب های تخیلی و و افسانه هاست این مجموعه انتخاب بسیار مناسبی برای او خواهد بود. در این مجموعه تلاش شده است ترجمه ای روان و شیرین با تصویرگری جذاب ارائه شود. از این مجموعه، کتاب قصه هایی برای دختران نیز منتشر شده است.

مشخصات محصول

وزن 482 گرم
ابعاد 29.5 × 22.4 × 1.5 cm
تعداد صفحات

160 صفحه

شابک

9789645362315

نویسنده کتاب

مترجم

نشر

گروه سنی

,

قطع کتاب

رحلی

نوع جلد

گالینگور(سخت)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قصه هایی برای پسران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.