موجودی: موجود

جام جهانی در جوادیه

نویسنده: داوود امیریان
انتشارات: انتشارات قدیانی شناسه: KB09337

38,000 تومان

“جام جهانی در جوادیه” اثری است از “داوود امیریان” نویسنده ی صاحب نام ایرانی که جوایز متعددی را برای داستان های مختلفش به دست آورده است. یکی از معروف ترین رمان های “داوود امیریان”، “جام جهانی در جوادیه” است که برای گروه سنی نوجوان به نگارش درآمده است. داستان درباره ی دو نوجوان در جوادیه ی تهران است که در تعطیلات تابستانی به دنبال زمین بازی برای تفریح و فوتبال می گردند. آنان در این بین، به طور اتفاقی با “الکس” که فرزند سفیر کانادا در تهران است آشنا می شوند و “سیاوش” که شخصیت اصلی داستان است، به “الکس” فارسی یاد می دهد. بیشتر بخوانید»

دسته بندی ها: ، برچسب: ،

توضیحات

“جام جهانی در جوادیه” اثری است از “داوود امیریان” نویسنده ی صاحب نام ایرانی که جوایز متعددی را برای داستان های مختلفش به دست آورده است. یکی از معروف ترین رمان های “داوود امیریان”، “جام جهانی در جوادیه” است که برای گروه سنی نوجوان به نگارش درآمده است. داستان درباره ی دو نوجوان در جوادیه ی تهران است که در تعطیلات تابستانی به دنبال زمین بازی برای تفریح و فوتبال می گردند. آنان در این بین، به طور اتفاقی با “الکس” که فرزند سفیر کانادا در تهران است آشنا می شوند و “سیاوش” که شخصیت اصلی داستان است، به “الکس” فارسی یاد می دهد.
بعد از اینکه “الکس” متوجه می شود “سیاوش” پیگیر برگزاری یک مسابقه ی محلی فوتبال است، با فرزندان کارمندانی که در سفارت کانادا مشغول به کار هستند صحبت می کند تا آن ها هم در این مسابقات شرکت کنند. ولی این تازه شروع کار است با پیچیدن خبر مسابقه، تیم هایی از برزیل، چین، آرژانتین، ژاپن، سوییس، ابتالیا ، اسپانیا و… هم پا به میدان می گذارند. بچه های کوچه مروی که عرب هستند و بچه های کارگر اهل افغانستان نیز در این مسابقه شرکت می کنند و به این ترتیب “جام جهانی در جوادیه” شکل می گیرد.
نوشتار کتاب “جام جهانی در جوادیه” بسیار ساده و صمیمی بوده و دل مشغولی و تفریحات چند نوجوان ساده دل را به خوبی به تصویر می کشد. کتاب از طریق جام دوستی و عملکرد بی آلایش این نوجوانان، پیام صلحی را ابراز داشته که زمینه ی اصلی داستان را شکل می دهد. “داوود امیریان” سعی کرده تا شخصیت پردازی و ساختار داستان را تا حد امکان نزدیک به فرهنگ ایرانی خلق کند و با فضایی مفرح، داستانی آموزنده را به خوانندگان منتقل نماید.

مشخصات محصول

وزن 227 گرم
ابعاد 16.5 × 12 × 2 cm
تعداد صفحات

368 صفحه

شابک

9786000803285

نویسنده کتاب

نشر

گروه سنی

,

قطع کتاب

جیبی

نوع جلد

شومیز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جام جهانی در جوادیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.