موجودی: موجود

کتابخانه نیمه شب

نویسنده: مت هیگ
انتشارات: انتشارات کوله پشتی شناسه: KB09549

152,000 تومان

مت هیگ در کتاب کتابخانه نیمه شب به روایت داستان زندگی دختری به نام نورا می‌پردازد که بعد از گذر دورانی پرتنش و مملو از پشیمانی وارد کتابخانه‌ای جادویی می‌شود و نگاهش به تمام مسائل زندگی تغییر می‌کند. این رمان محصورکننده و پرفروش که در سال 2020 موفق به دریافت جایزه گودریدز شد، شما را با تأثیرات تصمیمات بزرگ و کوچکی که در زندگی می‌گیرید، آشنا می‌کند.

اگر می‌خواهید به انتخاب‌هایی که می‌توانستند سرنوشت شما را تغییر دهند، بیندیشید و می‌خواهید با تمام وجوه زندگی افراد گوناگون آشنا شوید، این رمان شگفت‌انگیز را مطالعه کنید.

توضیحات

تا به حال به این فکر کرده‌اید که یک انتخاب می‌تواند سرنوشت شما را به کلی تغییر دهد؟ یا اگر این فرصت را داشتید تا دوباره به گذشته‌ی خود سفر کنید، دست به چه انتخاب‌هایی می‌زدید؟

بیشتر ما در زندگی پا روی رویاهایمان گذاشته‌ایم و حسرت انجام دادن کارهای زیادی را داریم. حقیقت این است که ما هرگز قادر نیستیم تمام زندگی‌هایی که دوست داریم را تجربه کنیم؛ هیچ وقت نمی‌توانیم تمام مهارت‌های مورد علاقه‌مان را یاد بگیریم؛ اما می‌توانیم با خواندن رمانی این تجربه لذت‌بخش را در زندگی به دست آوریم.

فرض کنید بین زندگی و مرگ کتابخانه‌ای بی‌انتها وجود دارد. هر کتاب فرصتی برای امتحان زندگی دیگری‌ست که می‌توانستید تجربه کنید؛ زندگی‌هایی که مملو از تصمیم‌های بزرگ و کوچک هستند. در این شرایط دست به چه انتخاب‌هایی می‌زدید؟ چه چیزهایی را در زندگی کنونی‌تان تغییر می‌دادید؟ آیا با تغییر انتخاب‌هایتان باز هم همین سرنوشت را داشتید؟ کتابخانه نیمه شب (The midnight library) به شما این فرصت را می‌دهد که تمام زندگی‌هایی که می‌توانستید داشته باشید را تجربه کنید.

مت هیگ در این کتاب سرگذشت دختری به نام نورا را به تصویر می‌کشد که از زندگی ناامید و خسته شده است و قصد خودکشی دارد. اما دقیقاً در جایی بین زندگی و مرگ روزنه‌ی امیدی را می‌بیند که با کمک آن می‌تواند سرنوشتش را تغییر دهد. او با وارد شدن به کتابخانه‌ی نیمه شب این فرصت را دارد تا تمام زندگی‌هایی که می‌توانست داشته باشد را مشاهده کند؛ که اگر دست به انتخاب‌های بهتری می‌زد، برایش چه پیش می‌آمد. اما قبل از تمام این فرصت‌ها او باید به این سوال پاسخ دهد «بهترین راه برای زندگی کردن کدام است»؟

مشخصات محصول

وزن 420 گرم
ابعاد 21 × 14.8 × 2 cm
تعداد صفحات

350 صفحه

شابک

9786004614610

نویسنده کتاب

مترجم

نشر

گروه سنی

,

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتابخانه نیمه شب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.