موجودی: موجود

خرگوش گوش داد!

نویسنده: کوری دورفلد
انتشارات: انتشارات پرتقال شناسه: KB09354

53,000 تومان

کتاب خرگوش گوش داد! یک کتاب هیجان انگیز و دوست داشتنی درباره همدلی و مهربانی است که شما را مجذوب خود خواهد کرد. وقتی اتفاق غم انگیزی رخ می دهد، تیلور نمی داند کجا باید برود. همه حیوانات در این باره مطمئن هستند و جواب و استدلال قابل قبولی برای خود دارند.  بیشتر بخوانید»

توضیحات

کتاب خرگوش گوش داد! یک کتاب هیجان انگیز و دوست داشتنی درباره همدلی و مهربانی است که شما را مجذوب خود خواهد کرد. وقتی اتفاق غم انگیزی رخ می دهد، تیلور نمی داند کجا باید برود. همه حیوانات در این باره مطمئن هستند و جواب و استدلال قابل قبولی برای خود دارند.

در کتاب «خرگوش گوش داد!»، تیلور ناراحت است از این‌که ساختمانی که او با مهره‌های‌اش ساخته بود، خراب شده است و همه چیز زیر و رو شده. همه می‌خواهند تیلور را دلداری بدهند. اول مرغ می‌آید کلی سروصدا و قدقد می‌کند و از تیلور می‌خواهد با او حرف بزند اما تیلور حوصله ندارد. بعد خرس می‌آید و داد و هوار می‌کند. فیل سروکله‌اش پیدا می‌شود، کانگورو و شترمرغ و کفتار و مار می‌آیند و هر کدام راهی به تیلور پیشنهاد می‌دهد که تیلور هیچ‌کدام را دوست ندارد. همه که می‌روند و تیلور تنها می‌شود، خرگوش می‌آید و به آرامی کنار تیلور می‌نشیند. او تیلور را بغل می‌کند و بعد تیلور به حرف می‌آید و همه چیز را تعریف می‌کند. آن‌ها با هم دوباره ساختمان را می‌سازند.

مشخصات محصول

وزن 440 گرم
ابعاد 25 × 23 × 1 cm
تعداد صفحات

36 صفحه

شابک

9786004623315

نویسنده کتاب

مترجم

نشر

گروه سنی

,

قطع کتاب

خشتی

نوع جلد

شومیز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرگوش گوش داد!”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.