موجودی: موجود

پتوی فرانکلین

نویسنده: پالت بورژوا
انتشارات: انتشارات آبادیران شناسه: KB09208

29,000 تومان

فرانکلین پتوی دوران کودکی‌اش را که بسیار دوست دارد گم می‌کند. او همه جا به دنبال پتویش می‌گردد و از دوستانش می‌پرسد که پتواش را دیده‌اند یا نه. اما هیچ کس پتوی فرانکلین را ندیده است. پدر فرانکلین پتوی زرد دوران کودکی خود را به او می‌دهد، دوستش سگ آبی، خرس اسباب‌بازی خود را به او می‌دهد، اما هیچکدام از این‌ها جای خالی پتوی آبی کوچولویش را پر نمی‌کند. بیشتر بخوانید»

توضیحات

فرانکلین پتوی دوران کودکی‌اش را که بسیار دوست دارد گم می‌کند. او همه جا به دنبال پتویش می‌گردد و از دوستانش می‌پرسد که پتواش را دیده‌اند یا نه. اما هیچ کس پتوی فرانکلین را ندیده است. پدر فرانکلین پتوی زرد دوران کودکی خود را به او می‌دهد، دوستش سگ آبی، خرس اسباب‌بازی خود را به او می‌دهد، اما هیچکدام از این‌ها جای خالی پتوی آبی کوچولویش را پر نمی‌کند.

سرانجام فرانکلین پتویش را در زیر صندلی غذاخوری پیدا می‌کند.

این داستان به وابستگی کودکان به اشیا می‌پردازد. هنگامی که کودک در حدود نه ماهگی پی می‌برد که مادرش با او یکی نیست و دو انسان جدا از هم هستند دچار اضطراب می‌شود. برخی از کودکان برای جبران به عروسک، پتو، حوله یا وسیله دیگری به شدت وابسته می‌شوند به گونه‌ای که همه جا آن‎ را همراه خود می‌برند و تحمل جدایی از آن را ندارند. کارشناسان به این اشیا، اشیا انتقالی و گذرا می‌گویند، زیرا جایگزین موقتی برای مهر و توجه والدین هستند. یک شی خاص همیشه در کنار کودک و در دسترس او است، در حالی که مادر با تمام عشق و علاقه‌اش نمی‌تواند در تمام دقایق روز کنار فرزندش باشد. کودکان با خواندن این داستان با فرانکلین همذات‌پنداری می‌کنند و می‌فهمند که این علاقه و وابستگی‌شان به پتو یا عروسک‌شان طبیعی است.

« پتوی فرانکلین » از مجموعه داستان‌های فرانکلین است که در ۳۰ جلد به ترس‌ها، نگرانی‌ها و مشکلات رفتاری کودکان می‌پردازد. داستان‌های فرانکلین به ۳۸ زبان ترجمه شده است و نزد کودکان سراسر دنیا محبوب است.

مشخصات محصول

وزن 126 گرم
ابعاد 22 × 20 × 0.3 cm
تعداد صفحات

24 صفحه

شابک

9789647039123

نویسنده کتاب

مترجم

,

نشر

گروه سنی

,

قطع کتاب

خشتی

نوع جلد

شومیز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پتوی فرانکلین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.