موجودی: موجود نیست

آموزش نقاشی برای خردسالان 3 تا 5 سال

نویسنده: جین کوپر بلاند
انتشارات: نشر دنیای نو شناسه: KB09195

موجود نیست

در کتاب “آموزش نقاشی برای خردسالان 3 تا 5 سال” كودكان رنگها را كشف مي كنند، و تركيب رنگها براي آنها هنگامي كه مي بينند رنگ جديدي را به تنهايي ساخته اند ماجرايي واقعي مي شود. هر كودكي رنگ را به شيوه خاص خود به كار مي برد. تعدادي از كودكان از ضربه هاي منقطع قلم مو استفاده مي كنند. عده اي رنگ آميزيهاي خطي به كار مي برند، عده اي از ضربه هاي صدادار استفاده مي كنند و بقيه بصورت تكه تكه رنگ آميزي مي كنند كه تكه ها يا كنار هم و يا روي هم قرار دارند. بیشتر بخوانید»

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

تا سالهاي اخير پيشرفت هنري كودكان نه براي والدين و نه براي مربيان اهميت چنداني نداشت، همواره بي تجربه ترين افراد را براي آموزش به آن ها برمي‌گزيدند، آثار هنري كودكان را تنها بازي رنگ ها روي صفحه مي دانستند و آن ها را ناتوان در درك مفاهيم و مهارت هاي پايه‌اي هنر مي پنداشتنداما پس از مطالعات وسيع، اين نگرش به كلي تغيير يافت و حياتي ترين و پربارترين دوره هاي پيشرفت خلاقانه كودكان رده سني 3 تا 5 سال تشخيص داده شده است. كتاب “آموزش نقاشی برای خردسالان 3 تا 5 سال” راهنمايي براي بزرگسالان در راستاي پيشرفت هنري كودكان است.

در کتاب “آموزش نقاشی برای خردسالان 3 تا 5 سال” كودكان رنگها را كشف مي كنند، و تركيب رنگها براي آنها هنگامي كه مي بينند رنگ جديدي را به تنهايي ساخته اند ماجرايي واقعي مي شود. هر كودكي رنگ را به شيوه خاص خود به كار مي برد. تعدادي از كودكان از ضربه هاي منقطع قلم مو استفاده مي كنند. عده اي رنگ آميزيهاي خطي به كار مي برند، عده اي از ضربه هاي صدادار استفاده مي كنند و بقيه بصورت تكه تكه رنگ آميزي مي كنند كه تكه ها يا كنار هم و يا روي هم قرار دارند.

 

مشخصات محصول

وزن 250 گرم
ابعاد 17 × 24 × 1 cm
تعداد صفحات

70 صفحه

شابک

9789646564046

نویسنده کتاب

مترجم

نشر

گروه سنی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش نقاشی برای خردسالان 3 تا 5 سال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.