موجودی: موجود

دنیای سوفی

نویسنده: یاستین گوردر
انتشارات: انتشارات هرمس شناسه: KB09178

261,000 تومان

کتاب دنیای سوفی در سال ۱۹۹۱ منتشر شده است. موضوع این کتاب دربارهٔ تاریخ فلسفهٔ کل جهان است و گزیده‌ای از سخنان ارزشمند فیلسوفان مهم دنیا در سه هزار سال گذشته را روایت می‌کند. داستان دربارهٔ دختری به نام سوفی است که در آستانهٔ پانزده‌سالگی دو نامه دریافت می‌کند که سرآغاز آموزش تاریخ فلسفه می‌شود. این نامه‌ها را فیلسوفی به نام آلبرتو کنوکس فرستاده است. سوفی رفته‌‌رفته نامه‌های دیگری دریافت می‌کند و در مسیر تازه‌ای از شناخت خودش و جهان قرار می‌گیرد. بیشتر بخوانید»

توضیحات

کتاب دنیای سوفی در سال ۱۹۹۱ منتشر شده است. موضوع این کتاب دربارهٔ تاریخ فلسفهٔ کل جهان است و گزیده‌ای از سخنان ارزشمند فیلسوفان مهم دنیا در سه هزار سال گذشته را روایت می‌کند. داستان دربارهٔ دختری به نام سوفی است که در آستانهٔ پانزده‌سالگی دو نامه دریافت می‌کند که سرآغاز آموزش تاریخ فلسفه می‌شود. این نامه‌ها را فیلسوفی به نام آلبرتو کنوکس فرستاده است. سوفی رفته‌‌رفته نامه‌های دیگری دریافت می‌کند و در مسیر تازه‌ای از شناخت خودش و جهان قرار می‌گیرد.

رمان دنیای سوفی، رمانی تأثیرگذار و کاوشی جریان ساز در مفاهیم عظیم فلسفی اندیشه ی غرب است که با فروش بیش از بیست میلیون نسخه، قوه ی تخیل مخاطبین سراسر جهان را به چالش بزرگی کشیده است.
روزی، سوفی آموندسن چهارده ساله از مدرسه به خانه بازگشته و در صندوق پستی، دو یادداشت با سوال هایی روی آن ها پیدا می کند: «تو که هستی؟» و «جهان از کجا می آید؟». همین آغاز وسوسه کننده، سوفی را درگیر مسائل و سوالات بیشتری کرده که او را راهی سفری بسیار فراتر از روستای محل زندگی اش در نروژ می کند. او از طریق این نامه ها-که دربردارنده ی موضوعات فلسفی از سقراط تا سارتر هستند-مکاتباتی با فیلسوفی اسرارآمیز دارد؛ درحالی که نامه های ارسالی به آدرس دختر دیگری فرستاده شده اند. هیلده چه کسی است و چرا مدام سر و کله ی نامه هایش پیدا می شود؟ سوفی برای حل این معما، باید از فلسفه ای که می آموزد، کمک بگیرد-اما حقیقت بسیار پیچیده تر از چیزی است که او می تواند تصور کند.

نویسنده با طرح مسائل فلسفی در قالب داستان، مخاطب را به درک کامل‌تری از تاریخ فلسفه می‌رساند.

دنیای سوفی برای افرادی که فلسفه را دوست دارند، می‌تواند شروع مناسب و هیجان‌انگیزی باشد.

مشخصات محصول

وزن 475 گرم
ابعاد 20 × 12 × 2.2 cm
تعداد صفحات

630 صفحه

شابک

9786004562010

نویسنده کتاب

مترجم

نشر

گروه سنی

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دنیای سوفی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.