موجودی: موجود

هری پاتر و سنگ جادو

نویسنده: جی. کی. رولینگ
انتشارات: کتابسرای تندیس شناسه: KB09167

180,000 تومان

کتاب “هری پاتر و سنگ جادو” جلد اول از مجموعه‌ی هفت جلدی هری پاتر است. داستان درباره‌ی پسر بچه‌ یتیمی به نام هری پاتر است که متوجه می‌شود نیروهای متفاوتی از دیگر کودکان دارد. هری که تا سن یازده‌سالگی پیش خاله‌اش و خانواده کوچک و بدرفتار او زندگی می‌کند، ناگهان خبردار می‌شود که یک جادوگر است و باید به مدرسه جادوگری بپیوندد. بیشتر بخوانید»

توضیحات

کتاب “هری پاتر و سنگ جادو” جلد اول از مجموعه‌ی هفت جلدی هری پاتر است. داستان درباره‌ی پسر بچه‌ یتیمی به نام هری پاتر است که متوجه می‌شود نیروهای متفاوتی از دیگر کودکان دارد. هری که تا سن یازده‌سالگی پیش خاله‌اش و خانواده کوچک و بدرفتار او زندگی می‌کند، ناگهان خبردار می‌شود که یک جادوگر است و باید به مدرسه جادوگری بپیوندد.

هری در سال اول مدرسه دروس جدیدی می‌آموزد و دوستان خوبی پیدا می‌کند. هری پاتر و دوستانش، مبارزه علیه نیروهای شر که رفتارهای نژادپرستانه دارند را سر می‌گیرند و شجاعت بسیاری از خود نشان می‌دهند. این داستان روایت دوستی، شجاعت و اتفاقات شگفت‌انگیز دنیای جادوگران است. شخصیت هری پاتر به‌عنوان یک پسر معمولی ساخته‌شده که مثل همه کودکان در برخی کارها مهارت بیشتری دارد و در برخی کارها مهارت کمتر. درون هری هم نیروهای شر و هم نیروهای خیر در جریان وجود دارند و تنها انتخاب اوست که می‌تواند باعث موفقیتش شود. داستان مملو از پیام‌های مثبت مانند، دوستی، عشق معجزه‌گر والدین، صداقت و شجاعت است. همچنین روایت داستان پر کشش و مملو از تعلیق و خلاقیت است.

جهان داستان برای کودکان و نوجوانان جذاب و حیرت‌آور و با جزئیات زیاد طراحی‌شده است که فضای دنیای جادوگران را باورپذیر و واقعی جلوه می‌دهد. ترس و خشونت این داستان نسبتاً زیاد است. شیوه وحشتناک کشته شدن پدر و مادر هری، رفتارهای تحقیرکننده و عذاب‌آور خاله و شوهرخاله و پسرخاله‌اش، نژادپرستی و تهدید نیروهای شرور، شب تاریک در جنگل ممنوع، موجودی عجیب در شنل که خون تک‌شاخ مرده را می‌مکد، روح‌های برج‌های مدرسه شبانه‌روزی(که البته سعی شده شیطنت و بامزه بودن آن‌ها نمایش داده شود)، تغییر شکل‌های فیزیکی افراد توسط جادو، حیوانات تخیلی خون‌خوار و ترسناک و غیره، همگی از موارد متعدد ترس و خشونت داستان است. مجموعه‌ی هری پاتر به مرور زمان و در جلد‌های بعدی داستان ترسناک‌تر می شود و خوب است سن مناسب برای خواندن آن رعایت شود.

مشخصات محصول

وزن 525 گرم
ابعاد 21 × 14 × 1.6 cm
تعداد صفحات

348 صفحه

شابک

9789645757029

نویسنده کتاب

مترجم

,

نشر

گروه سنی

,

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هری پاتر و سنگ جادو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.