موجودی: موجود

مامان بیا جیش دارم

نویسنده: شکوه قاسم نیا
انتشارات: انتشارات قدیانی شناسه: KB09090

162,000 تومان

کتاب «مامان بیا جیش دارم» کتاب تصویری مقوایی است که موضوع دستشویی رفتن کودک را با شعرهایی کوتاه مطرح می‌کند. کودک به طور معمول از دو سالگی حرف زدن را آغاز می‌کند و توانایی کسب استقلال و عدم وابستگی را تجربه می‌کند. او می‌تواند نیازها و خواسته‌های خود را بر زبان بیاورد و آمادگی خویش را برای انجام تدریجی کارها اعلام کند. یکی از مهم‌ترین نیازها دفع ادرار است. بیشتر بخوانید»

توضیحات

کتاب «مامان بیا جیش دارم» کتاب تصویری مقوایی است که موضوع دستشویی رفتن کودک را با شعرهایی کوتاه مطرح می‌کند.

کودک به طور معمول از دو سالگی حرف زدن را آغاز می‌کند و توانایی کسب استقلال و عدم وابستگی را تجربه می‌کند. او می‌تواند نیازها و خواسته‌های خود را بر زبان بیاورد و آمادگی خویش را برای انجام تدریجی کارها اعلام کند. یکی از مهم‌ترین نیازها دفع ادرار است. وقتی کودک می‌گوید: مامان بیا، جیش دارم باید او را کمک کنیم تا کم‌کم خودش این کار را انجام بدهد. موثرترین کمک به کودک در این مرحله از رشد این است که او را به نشستن بر لگن تشویق کنیم. این امر باید به صورت بازی و یا کاری جالب توجه جلوه داده شود تا کودک از آن روی نگرداند و به آن عادت کند.

تصاویر کودکانه و اشعار این کتاب، کودک را به نشستن بر لگن آشنا می‌کند و در عین حال تفاوت‌های بدن حیوانات را به کودک می‌آموزد.

مشخصات محصول

وزن 93 گرم
ابعاد 13 × 11.5 × 0.5 cm
تعداد صفحات

188 صفحه

شابک

9786000804343

نویسنده کتاب

نشر

گروه سنی

قطع کتاب

خشتی

نوع جلد

شومیز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مامان بیا جیش دارم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.