موجودی: موجود

جناب نارنجی وارد می شود

انتشارات: انتشارات پرتقال شناسه: KB09086

161,000 تومان

«جناب نارنجی» فقط یک نارنجیِ یکدست و یکرنگ است؛ نه پرتقال است نه نارنگی. او همراه تنها پسرش یعنی «نارنجک» زندگی می‌کند. بله، جناب نارنجی یک پسر هم دارد. اما این کتاب، برش‌های کوتاهِ خنده‌داری دربارۀ شیطنت‌ها و بازیگوشی‌های خودِ جناب نارنجی است نه پسرش! جناب نارنجی یک شخصیت کاملاً مستقل است. نه یک مستقل معمولی! در حدی مستقل، که او را جدا از نویسنده و تصویرگر و ناشر و همه تصور کنید. بیشتر بخوانید»

دسته بندی ها: ، برچسب: ، ،

توضیحات

در کتاب جناب نارنجی وارد می شود، «جناب نارنجی» فقط یک نارنجیِ یکدست و یکرنگ است؛ نه پرتقال است نه نارنگی. او همراه تنها پسرش یعنی «نارنجک» زندگی می‌کند. بله، جناب نارنجی یک پسر هم دارد. اما این کتاب، برش‌های کوتاهِ خنده‌داری دربارۀ شیطنت‌ها و بازیگوشی‌های خودِ جناب نارنجی است نه پسرش!

جناب نارنجی یک شخصیت کاملاً مستقل است. نه یک مستقل معمولی! در حدی مستقل، که او را جدا از نویسنده و تصویرگر و ناشر و همه تصور کنید. مثلاً ممکن است در آخر کتاب، خودسرانه پشت میز کارش بنشیند و دور از چشم نویسنده با تصویرگر تبانی کند و برای شما یک دعوت‌نامه بنویسد و از شما بخواهد قبل از اینکه نویسنده دست به کار شود و کتاب دیگری راجع به او بنویسد شما این کار را انجام دهید.

این کتاب اولین کتاب تألیفی است که توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسیده و مناسب سن 7 سال به بالا است. یک داستان کمیک استریپ جذاب و بانمک که سریالی نیست. به همین دلیل هر جلدی از آن و هر صفحه‌ای از آن را که بخوانید، باز هم می‌توانید بدون آن که سردرگم شوید از آن لذت ببرید. خیالتان راحت باشد، هیچ چیز به هیچ چیز ربط ندارد.

در صفحۀ اول، خودِ نویسنده (علی اکبر زین‌العابدین) با یک پیراهن نارنجی زیبا پا به کتاب گذاشته است و یک پیام بامزه برای شما دارد.
همچنین در صفحۀ آخر تصویرگر (ثریا مختاری) یک یادداشت برای شما گذاشته است.
این کتاب را می‌توانید هدیه بدهید. جناب نارنجی در صفحات اول یک قسمت خالی برای شما در نظر گرفته است که بتوانید در آن بنویسید و کتاب را به عزیزتان تقدیم کنید.

مشخصات محصول

وزن 256 گرم
ابعاد 28 × 20 × 1 cm
تعداد صفحات

100 صفحه

شابک

9786004629270

نویسنده کتاب

نشر

گروه سنی

,

قطع کتاب

رحلی

نوع جلد

شومیز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جناب نارنجی وارد می شود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.